Geleneksel yöntemlerle pişirilen Bidaa yemekleri, yapılan çok boyutlu AR-GE çalışmaları ve yatırımları sayesinde tat ve besin değeri kaybı olmayacak şekilde, belirlenen sterilizasyon ve ömür verme süreçkerinden geçer. Bu süreçlerin sonunda da -18 derecede buzlukta 6 aya kadar saklanabilecek şekilde paketlenir. Donuk olması ürünlere katkı ve koruyucu madde konulmamasını sağlar.
Geleneksel yöntemlerle pişirilen Bidaa yemekleri, yapılan çok boyutlu AR-GE çalışmaları ve yatırımları sayesinde tat ve besin değeri kaybı olmayacak şekilde, belirlenen sterilizasyon ve ömür verme süreçkerinden geçer. Bu süreçlerin sonunda da -18 derecede buzlukta 6 aya kadar saklanabilecek şekilde paketlenir. Donuk olması ürünlere katkı ve koruyucu madde konulmamasını sağlar.
Yemeklerimizi üzerlerinde belirtilen pişirme önerileri doğrultusunda ocakta, mikrodalgada, fırında ve airfryerda ısıtabilirsiniz.
Çok yakın gelecekte 2025 yılında tüm Türkiye’de Türk halkı için şubeleşmeyi planlayan Bidaa, gıdada yaşanan ahlak enflasyonunun karşısında durmayı hedefliyor. Fiyatlarının ekonomik olmasıyla dikkat çeken Bidaa, üretici olmasının avantajını kullanarak, tedarikçi ve distribütör maliyetleri olmadan, fabrikadan direkt kendi marketlerinde satış şeklinde ilerleyen bir süreç kuruyor. Hedef kitlesine “bu kadar uygun fiyata yemek mi yenir?” sorusundansa “bu kadar pahalıya başka yerde yemek yenir mi?” sorusunu sordurmayı gaye edinmiş olan Bidaa, Türkiye’deki gıda maliyetlerini sorgulatacak referans fiyatlarla satış yapmayı vaat ediyor.
Gelecek nesillere, yönetim yapıları sağlam ve temelleri güçlü bir küresel şirket mirası bırakılması hedeflenmektedir. 2024 yılı itibarıyla yerel ölçekte 2-3 dükkan açılması planlanmakta; 2025 yılı içerisinde ise franchise modeline geçiş yapılarak İstanbul’da 50-100 şube açılması öngörülmektedir. Anadolu’nun farklı bölgelerinde katılım sağlanan fuarlardan gelen talepler 2025 yılı içinde değerlendirilecektir. Bursa’daki yerel dükkanlarda franchise sisteminin test edilmesi ve performans ölçümlerinin yapılması sağlanmaktadır. Nihai amaç, tüm şubelerin franchise sistemine geçişinin gerçekleştirilmesidir. Fiyatlandırmanın makul seviyelerde tutulması, 100 şubeyi geçtikten sonra kâr hedeflenmesi ile sağlanacaktır. Mevcut altyapı, 100-150 şubeyi tolere edebilecek kapasitededir.